2013. május 20., hétfő


                                                                 Perrie Edwards!


És, hogy miért csak próbáltuk? Mert Hazza barátunk rontott be hozzánk.
- Harry mi a fenét keresel itt? - mászott le rólam Zayn. Nekem valahogy gyanús volt ez az egész mivel nem rég közölte velem, hogy akar engem.
- Paul hivat téged is - ezt amolyan vigyorral közölte. Itt valami erőst nincs rendben, vajon mit tett ez a hülye?
Lementek mind a ketten a konyhába én meg fél óra várakozás után úgy döntöttem, hogy lemegyek hallgatózni.
- Zayn ezt nem gondolhatod komolyan? Egy ilyen csajjal jársz Perrie után? - halottam Paul szavait.
- Most komolyan neked nem olyan mindegy? - védett meg Zayn - Sokkal jobban szerettem Perrienél.
- De kell vele szakíts mert a rajongok nagyon szeretik a Zerrie párost.
- Azt már nem, nem fogom elhagyni ilyen butaság miatt. - csapott Zayn az asztalra.
- Pedig muszáj lesz. - azzal felállt Paul az asztaltól és távozott.
Nekem hang nem jött ki a torkomon csak álltam az ajtó mögött hallgatózva és folytak a könnyeim. Most kell szakítsunk Zaynnel csakis a rajongok miatt?
- Mi a baj Emő? - hallottam Nessz hangját.
Nem mondtam semmi csak behúztam a közeli fürdőbe és elmondtam neki mindent. Nagyot nézett mikor megtudta, azt mondta, hogy ő nem ilyennek ismerte meg Pault de ezek szerint nagyot tévedett.
- Most mit tegyek? Csak így hagyjam el Zaynt ? - könnyeztem még mindig.
- Nocsak, látom nagyon megszeretted. Pedig régebb azt mondtad, hogy nem hiszel a mély szerelembe ilyen fiatal korba.
- Nessz, tévedtem belátom de ez így nem mehet... - akadt el a szavam.
- Most mire érted ezt? - nyitotta nagyra a szemeit.
- Elmenni, elmenni és vissza se jönni.
- Nem teheted ezt Zaynnel - simogatta meg a hátam.
- Pontosan, nem tehetem ezt vele. Nem hagyhatom, hogy veszélybe kerüljön a csapat miattam. A sok rajongott nem hagyatom, hogy elveszítsék - felálltam majd az ajtó fele mentem, ki a fürdőből majd a szobámba.
Ott pakolni kezdtem. Fogalmam se volt hova fogok menni de el innen az biztos...
Már készen voltam a pakolással és csendesen lépkedtem le a bejárati ajtó fele. Nagyon csendben mentem nehogy valaki meghalljon. Szerencsémre senki sem vett észre így távoztam a házból.
10 perccel később...
- Nem láttátok Emőt? - szólalt meg Zayn.
- Minek neked ő amikor itt vagyok én ?- ölelte volna meg Perrie de ő eltolta magától (még szerencsére ).
- Őt szeretem ezt nagyon jól tudod. - vetett egy mérges pillantást Zayn.
- Úgy kb. 10 perce láttam a repülőtér fele menni.... - mondta gúnyosan Perrie.
Remélem most is meglesz az 5 komi és bocsi, 
hogy ilyen későn hoztam de dogákra tanultam.

3 megjegyzés:

  1. Jaj de izgi nagyon várom hogy mi lesz a kövi részben kérlek siess :)

    VálaszTörlés
  2. Kinyírlakkkk ha nem hozod hamar az új részt :D
    Nagyon tetszett, és kezd ismerős lenni a dilemma, vajon miért? :P
    Remélem minden rendben lesz, habár biztosan :P
    Siess a kövivel HALLOD??? SIESSSSS!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jo lett :D
    Siess a kovetkezovel :)

    VálaszTörlés