2013. április 30., kedd

                                             Ezt nem vártam...



Nem tudtam elképzelni mire érti ezt. Mit nem tehetek vele? De hisz köztünk nincs semmi... vagy mégis?
- Miről beszélsz? – dadogtam.
- Tudod nekem nagyon tetszel és azt akarom, hogy az enyém legyél.
- Nem akarhatod ezt - ráztam meg a fejem.
- Már miért? - lépett közelebb de én csak távolodtam tőle.
- Mert Zaynt szeretem.
- Dehogy szeretted - legyintett a kezével.
- Már bocsi de ezt nem te... - mondtam volna de megcsókolt.
Lefagytam, egyszerűen még mozdulni se tudtam annyira váratlanul ért az egész dolog. Tudom ebből még nagy-nagy baj lesz.
- Ez meg miiiiiii? - rontott be Nessz.
- Ez nem az aminek látszik – mentegetőztem.
- Most jössz össze Zaynnel és ő kint meséli Liamnek, hogy mennyire boldog te meg csak így megcsalod őt?
- Nessz, hallgass meg kérlek...
- Na haljam!
Hazzát elküldtem a fenébe és mindent elmagyaráztam a barátnőmnek még mielőtt egy hülyeség jön le az egészből. Ő végig hallgatott mivel muszáj volt, majd a végén úgy vettem észre, hogy el is hitte ami jó jel volt.
Majd Nessz is távozott ezért arra gondoltam elmegyek fürödni. Bementem a fürdőbe és vetkőzni kezdtem. Már semmi nem volt rajtam amikor belépett valaki. Háttal voltam neki ezért nem láttam ki az ezért sikítani kezdtem. Az a valaki befogta a számat és magához húzott gyengéden. Az öleléséből egyből rájöttem, hogy Zayn az.
- Nyugi baby, csak én vagyok - kezdte puszilgatni a nyakam.
Kicsit fura helyzet volt mert ő teljesen fel volt öltözve én meg nem. Rosszul éreztem emiatt magam úgyhogy a pólója alá nyúltam és simogatni kezdtem a hasát mire megfeszült az. Ennek hatására megcsókolt és feltett a mosógépre. Lehúztam a gatyáját mert a csókunkat nem akartam megszakítani de ő elvált tőlem és levette az összes ruháját majd beült a kádba. Mondanom se kell egyből utána mentem és beszálltam mellé. Nagy mosollyal csókolt meg majd húzott az ölébe. Már éreztem a merev férfiasságát amitől kicsit megszeppentem. Lenyúltam és kényeztetni kezdtem amire Zayn nagyokat nyögött. Egyre jobban fokoztam a tempót a kezemmel aminek az lett a vége, hogy elévezet.
- Mi folyik itt? - hallottuk Liam hangját - Pont a fürdőbe kell csinálni amikor én mindjárt belepisilek????
- Upsziii - csak ennyi csúszott ki a hangomon mert teljesen zavarba vagyok. Épp a barátomat elégítettem ki mire ez az okos ránk nyit...szuper.
- Liam vagy 2 fürdő van a házba - ordított Zayn.
- Látom valaki nagyon mérges mert nem tudta megdugni a csaját - viccelődőt Liam.
- Jó oké álljatok le, Liam kicsit menj ki ameddig felöltözünk - parancsoltam mert azt láttam ennek nem lesz jó vége.
Úgy tett ahogy mondtam ezért öltözni kezdtem.
- Kicsim nagyon sajnálom - fordított magához Zayn.
- Ugyan semmi baj - simítottam végig az arcán és adtam egy puszit rá.
Hamar befejeztük az öltözést és kimentünk a szobába és ott próbáltuk folytatni amit elkezdtünk de hangsúlyozom PRÓBÁLTUK!!!
 Na ez igen :) Szeretem, hogy ennyien olvassátok a 
blogom, már a kedvem is megjön, újabb rész 5 
szigorú komiért lesz!!!

6 megjegyzés:

  1. Hát szakadtam,amikor Liam benyitott. Ááá egyszerűen imádom. Örülten jól írsz. És siess a kövivel! :))

    VálaszTörlés
  2. Szupper lett :) annyira nevettem mikor Liam rajuk nyitott xd :)))
    please legyen benne Nessz is es Liam is :PP :))))
    Aztan hosszabb legyen a kovi :))

    VálaszTörlés
  3. Nagyon joo lett :)) meg sok ilyet :D
    siess a kovivel :)

    VálaszTörlés
  4. SIIIIIESSS. ez nagyon jo

    VálaszTörlés
  5. Szuper joo lett :D siess a kovivel ! :)

    VálaszTörlés
  6. Díj nálam :D http://czinevani3005.blogspot.hu/

    VálaszTörlés