2013. június 1., szombat

                            Út a leépülés felé

Zayn szemszöge
Reggel úgy ébredtünk ahogy elaludtunk, Perrie rajtam és még aludt. Legalább ő itt van nekem, azt hiszem bocsánatot kell kérjek tőle amiért ilyen hülye voltam vele. Lehet, hogy még mindig szeretem egy kicsit ezért ragaszkodom hozzá de ez a legkönnyebb út a felejtésre. Mocorogni kezdett majd kinyitotta gyönyörű kék szemeit.
- Jó reggelt!- mosolyogtam rá.
- Neked is, ne haragudj, hogy tegnap olyan kárörvendő volta...
- SSS, én voltam balfasz, remélem megtudsz bocsátani mert most nagyon szükségem van rád.
Ahogy ezt kimondtam édes ajkait éreztem az enyémen, még mindig jól csókol de nem Emő azt megkell hagyni...Emő... nem tudom kiverni a fejemből még akkor sem ha Perrievel csókolózok.
- Na ideje lesz lemenni mert kajás vagyok - keltem ki az ágyból és öltöztem. Perrie is öltözött aztán lementünk kéz a kézben. Lent nagy szemek is tátott szájak fogadtak. Most jönnek azok a kérdések, hogy miért?!
- Zayn gyere csak! - húzott félre Nessz.
- Neked is jó reggelt - forgattam meg a szemeim.
Egyenes a másik szobába vitt.
- Mit csinálsz? Emő most ment el te már mással dugsz?? - ordított ahogy csak bírt.
- Neked ehhez mi közöd? Ő elment és itt hagyott de Perrie most mellettem van ami nekem nagyon fontos.
- De mi is itt vagyunk...
- Az tudod jól, hogy nem ugyanaz.
Nem vártam meg mit akar még a fejemhez vágni ezért kimentem. Komolyan mondom megint kezd mindenből elegem lenni, ha így megy újra inni kezdek de annak nem lesz jó vége.
Emő szemszöge
Mintha kicseréltek volna, semmire se volt kedvem már. A régi haverok már vagy 50-szer hívtak buliba vagy csak találkozni de nekem még kedvem sincs hozzá. Csak egész nap otthon ülök és a plafont bámulom ha nem sírok. Nagyon hiányzik...lehet, hogy mégse kellett volna eljönni de már visszamenni csak így nem lehet.
Ez a napom is pont így kezdődött, már kb 3 napja, hogy eljöttem Londonból de még mindig olyan mintha most szállnék fel a repülőre. Látom magam előtt Zaynt ahogy tart a kezeibe én meg eltaszítom. Egy újabb könnycsepp, egy újabb rossz emlék. Ennyivel lettem gazdagabb az elmúlt napokba.
- Szia csajszi, ma megyünk pasit keresni nem jössz? - kérdezte Orsi vidáman.
- Legyen, még kik jönnek? - kicsi gondolkozás után belementem.
- Jön Móni, Bea, Kinga, Andi és még páran.
- Oké akkor majd gyertek át.
Majd ki is nyomtam. Remek buliba megyek, csak nem tudom, hogy képzeltem ezt el hisz kedvem sincs élni de már elkell menjek. Legalább kicsit tudok felejteni. Az este hamar eljött és már a csajok nálam voltak. Az egyik a hajamat csinálta, másik a sminkem harmadik a ruhámat választotta. Amikor megláttam a végén magam nagyot néztem, kicsit kurvás is voltam de most ha ez kell a pasiknak legyen...
Elindultunk és nem kellet sok, hogy megérkezzünk. Először leültünk inni amit nem akartam túlzásba vinni mert nem szoktam. Majd felálltunk táncolni. Épp egy jó szám ment amikor két kezet éreztem magamon...
Zayn szemszöge

Perriet hazavittem mert másnap koncertje meg ilyen dolgai lesznek. Adtam neki egy utolsó csókot majd kiszállt és én haza indultam. Haza fele megpillantottam egy diszkó szerűséget. Miért ne mennék ide most be? Szóval bementem és a pulthoz indultam de megpillantottam egy nagyon ismerős arcot és odamentem hozzá...
Na így már szerettem :D Következő újabb 5 komi után  lesz :)

6 megjegyzés:

  1. Jó lett :) Csak siess mert már nagyon várom a kövi részt :) <3

    VálaszTörlés
  2. Jóóóó lett :)
    Na most mondanám azt hogy lehet Emő az, de TUTI Ő az!! :P
    De várjunk csak, hogyan lehet az Emő, ha ő Romániában van??
    Na de tudom hogy a kövi rész is szuper lesz, és abban majd minden kiderül nekem :DD <3 <3 <3 <3 <3

    VálaszTörlés
  3. Oooo ez szupi lett.....siess a kövivel. Nagyon jól írsz.....már várom. :)) :) : D

    VálaszTörlés
  4. siess, nagyon jo

    VálaszTörlés
  5. http://liam-payne-stole-my-heart.blogspot.hu/2013/06/elso-dijam.html -----meglepi :))

    VálaszTörlés
  6. Ez nagyon joooo lett :D
    siess a kovetkezovel :)

    VálaszTörlés