2013. március 1., péntek


Se veled se nélküled
 Mindennek az eleje... 
Na hello csak, hogy előre szoljak nem... nem vagyok Liam Payne barátnője. Egy egyszerű csaj vagyok aki egy bandába táncol. Egy igen érdekes bandába...
12 évesen megismerkedtem amikor még ,,otthon'' éltem Romániába  egy pasit akit Alinnak hívnak. Egyből beleestem  ami hatalmas hiba volt. És hogy miért??? Rossz bandába kerültem mert ők csak folyton isznak, buliznak, rabolnak. Tudom kicsit hihetetlen de elmagyarázom miért kerültem ide.
Szóval ahogy megismertem Alint kiderült egy csomó közös dolog van bennünk. Szeretünk táncolni, énekelni, szerepelni pont ezért költöztünk ki Londonba pár haverjával Ciprivel, Bogdánnal ( azért van ilyen fura nevük mert románok).
És itt pofon egyszerű volt beilleszkedni sőt mondhatni  nem kellett 2 hét, hogy összeszedjünk 30 embert a csapatba. Majd kezdődött a baj.
Először csak kicsi klubokba léptünk fel de a hírünk egyre jobban terjedt ezért az alakulás után 3 hétre már hatalmas helyeken, emberekkel és pénzösszeggel játszódtunk. Egyre veszélyesebb lett az egész dolog majd odáig fajultak a dolgok, hogy Alin inni meg drogozni kezdett és evvel volt a legnagyobb baj.
Egy éjszaka annyira leitta magát és betépett, hogy megrontott és akkor egyből eldobtam az életemből ami nehezen ment hisz szeretem/szerettem.
Szóval ez volt az eddigi életembe de most már többet sose leszek ennyire buta.
****
Az új életembe megismertem egy lányt akit Vanessának hívnak és akármilyen furán hangzik de a One Directionnal lakik egy házba sőt Liamnek a csaja. Volt szerencsém megismerni őket és különösen egy tagot belőle akibe azt hiszem belezúgtam de azt egy következő részbe tudjátok meg.
Mondjuk legyen 3 komi és 20 megjelenítés ha megakarjátok tudni ki az akivel összejövők... remélem :D

4 megjegyzés:

  1. A Vanessa en vagyok? Remelem igen :))))
    nagyon jo lett hozd a kovit mert az enyem feler a harommal :PPPP

    VálaszTörlés
  2. Szia! Hát sikerült benéznem és a történeted is nagyon jó, tőkre fantáziadús, és vagány ;) Nekem hihetetlenül tetszik ;) xx

    VálaszTörlés