2013. május 20., hétfő



1. Miért döntöttél úgy, hogy nyitsz egy blogot?
Mert sok blogot olvastam és én is akartam egyet írni.
2. Mit érzel amikor írsz? Büszke vagy magadra, esetleg szégyelled vagy teljesen other feelinged van? :)
Teljesen beleképzelem magam a storyba ezért is írok úgyhogy én vagyok a főszereplő.
3. Szereted a zenét?
Igen :D
4. van kedvenc énekesed˛/énekesnőd?
One Direction, Justin Bieber.
5. Általánosságban milyen a hangulatod?
Bolondos, fáradt, hülye.
6. Röviden milyen embernek ismered magadat?
Akiből a hülyeségek folynak ki :P
7. Hogy állsz a sulival? Milyenek a jegyeid? Hogy viszonyulsz a tanáraidhoz? :)
Utálom a sulit, közepes vagyok, és annak ellenére, hogy nem tanulok annyira jó viszonyom van a tanáraimmal de nekik is megmondom a magamét ha kell.
8. Szereted az állatokat? Esetleg van neked otthon?
Igen, főleg a lovakat de csak 2 kutyám van.
9. Hogyan viszonyulsz a barátaidhoz?
Szeretem őket és megbízok bennük.
10. Vannak kedvenc blogjaid?
Igen, 1 van. 
11. Mi a kedvenc könyved?
Alkonyat 1-4.

Köszönöm Nessz! ♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése